۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸

گفت و گوی مهر؛

رژیم صهیونیستی نباید صبر جمهوری اسلامی ایران را امتحان کند

رژیم صهیونیستی نباید صبر جمهوری اسلامی ایران را امتحان کند

بندرعباس- نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس با اشاره به پیام‌های عملیات وعده صادق۲ گفت: رژیم صهیونیستی نباید صبر جمهوری اسلامی ایران را امتحان کند.

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی غده‌ای چرکین در منطقه غرب آسیا است که توهماتی که دارد منجر می‌شود دست به کارهای نسنجیده‌ای چون اقدام به ترور رهبران و فرماندهان مقاومت بزند غافل از اینکه این اقدامات تروریستی نمی‌تواند از سرعت فروپاشی رژیم صهیونیستی بکاهد و بیش از پیش آن‌ها را در سراشیبی سقوط قرار می‌دهد.

وی افزود: «وعده صادق ۲» سیلی محکمی برای رژیم صهیونیستی بود تا حد و اندازه خود را بداند و صبر جمهوری اسلامی ایران را آزمایش نکند چرا که ایران اسلامی این باند جنایتکار را به رسمیت نمی‌شناسد و قطعاً تاوان اشتباهات بعدی این رژیم را اربابان پشت پرده‌اش باید بپردازند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیام‌های عملیات «وعده صادق ۲» برای دوست و دشمن کاملاً واضح و روشن است، جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه تجاوز به مواضع خود را تحمل نمی‌کند و در بهترین زمان و مکان پاسخ همه دشمنانش را می‌دهد.

وی ادامه داد: عملیات "وعده صادق ۲" پیام‌های متعددی را برای بازیگران مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی به همراه دارد که اولین پیام آن قدرت‌نمایی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است، رزمندگان اسلام در این عملیات قدرت و توانایی خود را برای برنامه‌ریزی و اجرای حملات دقیق به نمایش گذاشتند و به استکبار جهانی و اعوان و انصارش هشدار دادند که جایی وجود ندارد که دستان بلند نظام اسلامی به آن نرسد.

هاشمی نخل ابراهیمی تاکید کرد: عملیات «وعده صادق ۲» بعد از ترور ناجوانمردانه دبیرکل حزب‌الله لبنان، موازنه قدرت در منطقه را تغییر داد و مانند خونی در رگ‌های محور مقاومت جاری شد؛ این عملیات به دشمنان یادآور شد که شاید آن‌ها آغاز کننده نبرد با جبهه مقاومت باشند اما پایان نبرد با نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدام دقیق، مؤثر و شجاعانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات «وعده صادق ۲» همبستگی داخلی را در کشور تقویت کرد و از طرفی موجب تقویت اتحاد در بین ملت‌های مسلمان شد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت شریف ایران، اقدامات نیروهای مسلح در تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی را اقداماتی برای تقویت ابعاد امنیت ملی و منطقه‌ای می‌دانند و از آن حمایت می‌کنند.

کد خبر 6247428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha